понеділок, 18 липня 2011 р.

Ремонтуємо завантажувальний сектор /boot розділу Sabayon-у

Ліричний відступ. Я не люблю grub 2. Як на мене від надто складний порівняно з першою версією. Тому в мене на машинці зазвичай є окремий розділ, на якому стоїть grub, з якого піднімаються всі операційки. А ще, кожна операційка (читай Лінукс) має окремий розділ /boot. Такий підхід дозволяє шифрувати всі інші розділи включно з кореневим (/).

Поставив Sabayon  на нетбук. Ставив з флешки зробленої за допомогою UNetbootin. Встановилось без матюкань зі сторони інсталятора. Проте підняти Sabayon після успішної інсталяції було проблематично. Коли мій старий-добрий grub намагався передати керування розілу /boot Sabayon-а, останній матюкався 13-ю помилкою: "Error 13: Invalid or Unsupported Executable Format". Це означає, що grub 2 не записався у завантажувальний сектор /boot розділу Sabayon-н.
Що треба зробити, щоб це виправити.
По перше, завантажити Sabayon. У мене на нетбіці ще стоїть Ubuntu. За допомогою його я і завантажив Sabayon. Відповідно я:
  1. завантажився в Ubuntu, 
  2. змонтував /boot розділ Sabayon-у
  3. скопіював його блок у Ubuntu-івський конфігураційний файл grub-у /etc/grub.d/40_custom
  4. оновив grub Ubuntu-и sudo update-grub (у сторому grub-і достатньо було просто поміняти його єдиний конфігураційний файл без усього цього шаманства).
  5. перезаважився і за допомогою мого щойно вставленого блоку завантажив Sabayon з Ubuntu-івського grub-у.
По-друге, записати grub 2 у завантажувальний сектор /boot розділу Sabayon-ну: grub-setup --force /dev/sda1 (де /dev/sda1 - /boot розділ Sabayon-ну). Після перезавантаження все пішло як по маслу.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Translate