середа, 29 серпня 2012 р.

Вимикаємо кошик у PCManFM

PCManFM - хороший (і легкий) файловий менеджер. Він добре вписується у E17. 
Але у мене з ним було 2 проблеми:
  1. Він щоразу перепитує, чи справді я надумався видаляти файл.
  2. Він його викидає у кошик, але відкрити кошик не може :)
Вирішення досить просте: відкриваємо файл ~/.config/libfm/libfm.conf і редагуємо use_trash та confirm_del і змінюємо їхні значення з 1 на 0 і перелоговуємось / перезавантажуємось.

Якщо є бажання видалити вміст кошика, то це теж легко робиться: ідемо у ~/.local/share/Trash/files і видаляємо все, що там бачимо :)

2 коментарі:

  1. кошик все-таки корисна часом річ. видалити повз кошик можна завжди, а от в кошик… тож «відкрити кошик не може» здивувало.

    ВідповістиВидалити
  2. «відкрити кошик не може» - наскільки я розумію це проблема зв’язки PCManFM і E17 у мому дистрибутиві (Sabayon). Думаю, що вона банально вирішується. Але оскільки я кошиком не користуюсь, то для мене простіше його вимкнути :)

    ВідповістиВидалити

Translate